Administratie voor overheid & non-profit
Bij Abel Administraties begrijpen we hoe waardevol je tijd is. Daarom nemen we graag je administratie over, zodat jij je kunt focussen op de doelstellingen van de organisatie. Jouw partner voor overheid en non-profit administratie.
Herken je dit?
Veel organisaties binnen de overheid en non-profitsector hebben te maken met unieke administratieve uitdagingen. Vaak zijn de teams klein en moet één persoon meerdere rollen vervullen. Hier zijn enkele herkenbare situaties:
- De organisatie is klein en één persoon beheert zowel administratie als secretariaat.
- Het is lastig om een gekwalificeerde administrateur uit de markt te halen.
- Er is een constante behoefte aan continuïteit en kwaliteit in de administratie.
- Synergie tussen verschillende administratieve processen is moeilijk te bereiken.

-
Administratie
Wij verzorgen jouw financiële administratie. Zowel op locatie of op afstand. Zodat jij je kunt richten op je bedrijfsvoering.
-
Jaarrekeningen
Zorgvuldige jaarrekeningen die een helder overzicht geven van de financiële gezondheid van je organisatie.
-
Rapportages
Wij verzorgen tussentijdse rapportages, begrotingen en bestuursrapportages voor helder financieel inzicht.